0

Se încarcă...
CRM-uri / ERP-uri
CRM-uri / ERP-uri
CRM-uri și ERP-uri

Realizăm CRM-uri și ERP-uri pentru orice fel de industrie și ne adaptăm nevoilor clienților noștri. Am dezvoltat programe de gestiune pentru firme de transport, spitale private, firme de curierat și altele. CRM-uri și ERP-uri permit gestionarea eficientă a tuturor proceselor de afaceri, de la gestionarea clienților și a comenzilor la gestionarea stocurilor și a logisticii. Folosim cele mai bune tehnologii și practici pentru a dezvolta soluții software scalabile și sigure.

Mai jos regăsiți un CRM făcut special pentru firma MSNExpert, care comercializează echipament pentru persoane cu dizabilități. Aceste capturi de ecran sunt informative și pentru mai multe detalii sau informații puteți să ne contactați și vă putem arăta mai multe proiecte realizate.

ERP-ul conține:

înregistrarea informațiilor personale ale beneficiarilor, persoane fizice sau juridice;
înregistrarea informațiilor referitoare la deciziile emise de către sistemul CNAS;
istoricul achizițiilor beneficiarilor cu posibilitatea afișării tipului de produs și a bucăților achiziționate și informațiile detaliate;
API pentru conectarea cu platforma WooCommerce pentru a transmite datele către ERP în momentul în care clienții achiziționează un produs de pe website-ul WooCommerce;
interfață necesară pentru evidența angajaților cu toate informațiile acestora;
registru de intrări/ieșiri cu toate documentele obligatorii pentru funcționarea companiei; stocarea produselor;
posibilitatea adăugării produselor noi și a diferitelor informații la adăugarea acestora pe site;
sistem de garanții selectând data scadenței pentru fiecare produs; adăugarea unei noi comenzi și gestionarea comenzilor pentru fiecare client cu posibilitatea de a schimba orice parametru;
sistem de creare a categoriilor și subcategoriilor; sistem de notificare prin e-mail pentru comenzi noi și alocare de puncte pentru fiecare client;
sistem de notificare prin e-mail pentru crearea unui nou abonament și, de asemenea, pentru expirarea abonamentului cu o săptămână înainte;
sistem de autentificare pe platformă pentru Super Admin, Admin și colaboratori cu 2 step Auth;
sistem de import și export de produse pentru produse compatibile cu WooCommerce;
sistem de încărcare a fișierelor și imaginilor pe server pentru produse și pentru crearea dosarelor pentru orice client;
sistem de adăugare și modificare pentru un utilizator cu atribuire de permisiuni pentru un Super Admin;
sistem de creare și gestionare a abonamentelor; sistem de creare și gestionare a punctelor;
Smart search – sistem de căutare inteligentă, cu sugestii; interfață Super Admin, Admin și colaboratori cu dashboard; dashboard clienți constând în informațiile afișate mai sus și modificare date client.
Gestiune livrări – conexiune cu API-ul FAN Courier: generarea unui nou AWB cu un click pentru fiecare comandă;
sistem de a descărca AWB-ul și de a-l șterge direct de pe platformă;
crearea unei secțiuni de monitorizare a tuturor AWB-urilor cu un sistem simplu de filtrare;
integrarea unui program de facturare care deține un API (application programming interface)

Firma de livrare a apei la domiciliu utilizează o soluție ERP pentru a gestiona operațiunile și procesele de afaceri

Această aplicație realizată în TypeScript și Node.js este destinată unei firme care livrează apă la domiciliu. Aplicația conține interfețe atât pentru admin, cât și pentru clienți și curieri, pentru a permite o gestiune eficientă a livrărilor de apă și a plăților asociate acestora. Mai jos sunt detaliile pentru fiecare secțiune:

Mai jos regăsiți un CRM făcut special pentru firma MSNExpert, care comercializează echipament pentru persoane cu dizabilități. Aceste capturi de ecran sunt informative și pentru mai multe detalii sau informații puteți să ne contactați și vă putem arăta mai multe proiecte realizate.

1

1.1. Dashboard clienți – O pagină de pornire pentru admin care prezintă informații generale despre clienți și livrări.
1.2. Sinteză / istoric client – O pagină care prezintă informații detaliate despre un client, inclusiv istoricul livrărilor și plăților.
1.3. Modificare date client – O interfață pentru admin care permite editarea informațiilor despre clienți.
1.4. Adăugare client nou – O interfață pentru admin care permite adăugarea de clienți noi în baza de date.

2

2.1. Istoric livrări – O pagină care prezintă informații detaliate despre livrările anterioare ale unui client.
2.2. Istoric plăți și facturi – O pagină care prezintă informații detaliate despre plățile și facturile anterioare ale unui client.

3

3.1. Dashboard curieri – O pagină de pornire pentru admin care prezintă informații generale despre curieri și livrări.
3.2. Sinteză / istoric curier – O pagină care prezintă informații detaliate despre un curier, inclusiv istoricul livrărilor.
3.3. Modificare date curier – O interfață pentru admin care permite editarea informațiilor despre curieri.
3.4. Adăugare curier nou – O interfață pentru admin care permite adăugarea de curieri noi în baza de date.

4

Sistemul atribuie livrările către curieri în funcție de disponibilitate și locație, pentru a optimiza costurile de livrare.

5

5.1. Gestiune curse / livrări – O pagină care prezintă informații despre livrările alocate și informații despre destinație și programul de livrare.
5.2. Generare listă livrări zi curentă – O funcționalitate pentru generarea unei liste cu livrările pentru ziua curentă.
5.3. Actualizare status livrare – O interfață care permite curierilor să actualizeze statusul livrărilor în timp real.
5.4. Notificări – O funcționalitate care trimite notificări în timp real despre livrări

Firma de livrare a apei la domiciliu utilizează o soluție ERP pentru a gestiona operațiunile și procesele de afaceri

Această aplicație realizată în TypeScript și Node.js este destinată unei firme care livrează apă la domiciliu. Aplicația conține interfețe atât pentru admin, cât și pentru clienți și curieri, pentru a permite o gestiune eficientă a livrărilor de apă și a plăților asociate acestora. Mai jos sunt detaliile pentru fiecare secțiune:

Mai jos regăsiți un CRM făcut special pentru firma MSNExpert, care comercializează echipament pentru persoane cu dizabilități. Aceste capturi de ecran sunt informative și pentru mai multe detalii sau informații puteți să ne contactați și vă putem arăta mai multe proiecte realizate.

1

1.1. Dashboard clienți – O pagină de pornire pentru admin care prezintă informații generale despre clienți și livrări.
1.2. Sinteză / istoric client – O pagină care prezintă informații detaliate despre un client, inclusiv istoricul livrărilor și plăților.
1.3. Modificare date client – O interfață pentru admin care permite editarea informațiilor despre clienți.
1.4. Adăugare client nou – O interfață pentru admin care permite adăugarea de clienți noi în baza de date.

2

2.1. Istoric livrări – O pagină care prezintă informații detaliate despre livrările anterioare ale unui client.
2.2. Istoric plăți și facturi – O pagină care prezintă informații detaliate despre plățile și facturile anterioare ale unui client.

3

3.1. Dashboard curieri – O pagină de pornire pentru admin care prezintă informații generale despre curieri și livrări.
3.2. Sinteză / istoric curier – O pagină care prezintă informații detaliate despre un curier, inclusiv istoricul livrărilor.
3.3. Modificare date curier – O interfață pentru admin care permite editarea informațiilor despre curieri.
3.4. Adăugare curier nou – O interfață pentru admin care permite adăugarea de curieri noi în baza de date.

4

Sistemul atribuie livrările către curieri în funcție de disponibilitate și locație, pentru a optimiza costurile de livrare.

5

5.1. Gestiune curse / livrări – O pagină care prezintă informații despre livrările alocate și informații despre destinație și programul de livrare.
5.2. Generare listă livrări zi curentă – O funcționalitate pentru generarea unei liste cu livrările pentru ziua curentă.
5.3. Actualizare status livrare – O interfață care permite curierilor să actualizeze statusul livrărilor în timp real.
5.4. Notificări – O funcționalitate care trimite notificări în timp real despre livrări

Acestea au fost două ERP-uri finalizate de noi, pe care le-am ales aleatoriu. Dacă doriți să vedeți mai multe ERP-ul realizate de noi, contactați-ne și vom stabili o întâlnire în care vă vom arăta aplicații în domeniul dorit
FOLLOW US